20110825

would do anything for you

nastrój: nadal tragiczny
słucham: "Invisible" Ayria


Chwila nieuwagi. Wszystko jest takie skomplikowane. Wiem, co powinnam zrobić, ale nie wiem, czy to jest to, czego chcę, czy to będzie dobre. Nie wiem, czy dam radę. To dopiero kilka dni. Nadal nie mogę powstrzymać łez. Wszędzie, gdzie spojrzę są wspomnienia i ty. Ale nie ma twoich ramion, żeby mnie objąć, moja dłoń jest pusta. Mam problemy z zaśnięciem bez ciebie. Mam problem z jedzeniem. Ze sobą. Nigdy nie sądziłam, że kiedykolwiek mogę coś tak mocno poczuć. Cały dzień w mieście i przyniosłam do domu 3 zupki w proszku i szampon. Po co mi nowa sukienka, buty, fryzura, jeśli nie ma kto na mnie spojrzeć, nie ma kto chwycić moich włosów. Dlaczego mam dobrze wyglądać? Już nie obchodzi mnie to, jeśli nie patrzysz.
Znów się nad sobą użalam, ale ciężko mi jest tego nie robić, gdy to, co dla mnie najważniejsze jest tak strasznie daleko. Mam za krótkie rączki, by sięgnąć twoich.




1 komentarz: