20110816

you make me want to kill

nastrój: wkurwienie
słucham: "Sick fuck" Unter Null




Miałam zamiar znowu się nad sobą użalać, ale zbyt wiele rzeczy mnie dzisiaj wkurwia. Zaczynając od Samsunga, którego mam niecały rok, a już zjebało się wejście na słuchawki, a kończąc na osobach, których nawet nie znam. Właściwie pewnie wytrzymałabym brak czasu, wiecznie otwarte okna, narzekanie, jebane klawisze w laptopie, wyjątkowo wolny dzisiaj internet i zasłony, które muszę poprawiać co 5 minut, gdybym nie uświadomiła sobie głupoty jaka mnie otacza. Wiec jestem "desperacko wkurwiona". A to wszystko przez idiotów jakimi są niektórzy ludzie. Idiotów? Chyba nie tego słowa powinnam użyć, ale nie lista niecenzuralnych określeń przemykających mi w tej chwili przez głowę nie ma końca. Po prostu, kurwa, nienawidzę takiego zachowania. Braku myślenia, braku odpowiedzialności za swoje czyny. Dlaczego zawsze tak jest, że jak "idiota" zrobi coś "idiotycznego", to zwykle cierpi ktoś inny i ktoś inny zostaje sam ze zniszczonym życiem? Co prawda nikt nigdy nie jest bez winy, ale do kurwy nędzy! Wystarczy trochę pomyśleć ludzie! I wszystko byłoby dobrze. Też znam to z autopsji.
----Ludzi czytających ten tekst uprasza się o myślenie w dalszej części swojego życia.----
Przez to wszystko straciłam dobry humor. Dziękuję wam bardzo! A zapowiadał się taki ciekawy weekend. Ale teraz będę wkurwiona przez jakichś pojebój, których nawet nie znam. Dziękuję! A mogłabym się tym nie przejmować, gdybym tylko miała większe cycki a mniejszy iloraz inteligencji. Kto mnie tak pokarał? Do tego wkurwiłam się właśnie, że się tym wszystkim przejmuję. I wkurwiam się, że siedzę w tej jebanej śmierdzącej plastikiem fabryce i znoszę debili przez 10-12 godzin od półtora miesiąca a nie odłożyłam ani jednego kurewskiego funta. Jak ja mogłam i na co wydać tyle forsy?
Dla uspokojenia jak zwykle tłumaczę teksty piosenek. Nawet pomaga, chyba, że nie znam jakiegoś jednego słowa, które zapewne zmienia sens całego zdania, jak nie całego tekstu, i nie mogę dokończyć tłumaczenia.
Potrzebuje więcej gniewnego electro!





1 komentarz: