20110803

it wasn't me at all

nastrój: nie wiem
słucham: "Who killed the chearleader" Nekromantix


 dziwne sny                        dziwne sny                        dziwne sny 
dziwne sny                        dziwne sny                        dziwne sny
dziwne sny                        dziwne sny                        dziwne sny


Dziwne sny. Śpię albo za mało albo za dużo. Nic nigdy nie może być dobrze.
Nic nigdy nie jest dobrze. Wystarczy chwila, żeby wszystko zniszczyć, chwila, żeby się zgubić, nie wiem już, nic już nie wiem. Zbyt wiele słów traci znaczenie, zapominam, zapominam, zapominam.
Ale za chwilę znów to mam, znów pamiętam i znów się uśmiecham.
To jest dziwne jak moje sny. I twoje. To dla takich chwil - całe życie w szaleństwie. Mam idealny plan, ale lepiej nie mówić na głos. Lepiej nie planować. Ogólnie jestem szczęśliwa. Pewnie nie widać, ale od środka dawno się tak nie czułam. Dziękuję.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz