20101117

it's such a late, late, late show

nastrój: niepewny
słucham: "Evil is good" Wednesday 13


Tyler przejmuje kontrolę. Porzucam rzeczy złe dla gorszych. Bez wyrzutów, bez winy. Czuję się pusta. Może nie jestem zdolna do odczuwania głębszych emocji?
Nie nawiązujesz kontaktu. Sprawiasz, że czuję się źle, a ja już więcej tego nie zniosę. Zbyt wiele rzeczy mnie zabija. Nie chciałam, żebyś był jedną z nich. Za późno. Nic nigdy nie może być dobrze. Zawsze coś się spierdoli. Gdybyś wiedział, co zrobiłam, byłbyś zły? Załamany? Poczułbyś cokolwiek? Znów nie wiem, co robić. Przeraża mnie to, jak łatwo mogłabym o tobie zapomnieć. Postąpiłam źle, ale nadal nic nie czuję.



Może trzeba było skoczyć z tobą pod ten pociąg? Tamtej nocy na peronie, gdy trzymałaś mnie za rękę, naprawdę byłam gotowa wstać i się nie zatrzymywać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz