20101113

I wish I didn't like this

nastrój: dziwny
słucham: "Wait and bleed" Slipknot


 To, co zrobiłam, było głupie. Jestem kłamcą, oszustką, hipokrytką. Czasem zastanawiam się, czy jestem zdolna coś poczuć. "Rozumie miłość, ból i empatię,ale ich nie odczuwa"* Psychopatka. "Zamknięta w tym Woskowym Domu"**





Obraz skacze i rozmywa się. Nie mogę utrzymać długopisu.
Kolejne złamane obietnice. Nie mam zasad. Upadam. Tyler byłby dumny.
Kiedy nikt nie zwraca uwagi, nie myśl, że jest jakaś droga.
To wszystko kręci się tak szybko. Pierwszy plan - drugi plan. Wszystko jest nieostre. Kołysanki mnie nie usypiają. Surrealizm.

"Kobiety źle znoszą za dużo dobroci ze strony mężczyzny. Oczywiście jest to potrzebne, żeby mężczyzna był dobry, solidny, zapewniał poczucie bezpieczeństwa, był ciepły... ale jeśli mężczyzna z tym przesadzi, to znaczy, zacznie odpowiadać na każde domaganie ze strony kobiety, to kobietę to przestaje interesować."***


* House, M.D. [6x11] Remorse
** "The Ghost of Vincent Price" Wednesday 13
*** Alina Henzel-Korzeniowska

4 komentarze:

  1. cokolwiek byś zrobiła ja cię nigdy nie potępie,zawsze będę po twojej stronie.;*
    pogadamy w czwartek!:*

    OdpowiedzUsuń
  2. czego mi nie powiedziałaś?
    I.

    OdpowiedzUsuń
  3. może i zorobiłaś coś źle,mogę się tylko domyślać co to,na pewno nie będę zadowolona,ale na pewno Ci wybacze i pomogę w końcu od czego są przyjaciele <3 ;*

    OdpowiedzUsuń