20101121

cold, we're so cold

nastrój: zagubiony
słucham: "Goodbye blue sky" Pink Floyd


Świat nienawidzi zdrajców. Świat nienawidzi hipokrytów. Świat nienawidzi kłamców.
Rozumiem.
Świat nienawidzi mnie.




Nie wiem, dlaczego ci nie powiedziałam. Nie chcę cię tracić. Nie chcę tracić tego, co mam. Może jednak udało mi się zabić w sobie uczucia? Czasem wydaje mi się, że oprócz odruchowego, wdrukowanego w dna, uczucia do rodziny, nie potrafię wzbudzić w sobie nic więcej. Czasem zastanawiam się, czy czuję chociaż to.
Jednak jestem egoistką. Tak już jest zbudowany mój świat. Chciałabym mieć wszystko i nie musieć wybierać. To się skończy źle.

3 komentarze:

  1. naprawde boje sie rozmowy z tobą,mam nadzieję ,że w poniedzialek znajdziessz troche czasu :*

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie mam nawet wdrukowanego. myślałam, że to ty jesteś moją rodziną, że to co mamy, jest silniejsze, niż narzucone więzy krwi. nie umiem cię nienawidzić, przecież wiesz, ale tak bardzo chciałam, żeby chociaż to było prawdziwe, żebym mogła czuć choć to i nie mogę znieść myśli, że po prostu mnie zostawiłaś, że nawet nie próbowałaś. nawet teraz jesteś z nim, nawet nie próbujesz mnie znaleźć. nie kazałam ci wybierać, sama zdecydowałaś, że musisz. po prostu postawiłaś mnie przed faktem, a ja wybrałam ciebie. wszystko czego chciałam to być z tobą wtedy. ale ty wybrałaś inaczej. co mam zrobić, kiedy wydaje się, że właśnie w tej chwili, nie zostało już nic? chciałabym być po prostu zła.

    I.

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja mysle, ze swiat wlasnie kocha klamcow..

    OdpowiedzUsuń