20110302

not now, not ever, no… it's never a good time

nastrój: wyczerpany
słucham: "Loose ends" Imogen Heap


Słońce zmienia się w srebro na ustach. Chcę zatrzymać tę chwilę, ulotne wrażenie doskonałego piękna w kilku iskrach.
"Zapytaj mnie o coś zanim spadnę na dno"*
Powietrze jest mieszanką lodu i gorącego złota. Powietrze to chłodny sok pomarańczowy. Zaczyna się wiosna i nie chcę już słuchać złych myśli. Byłam zimna i niebieska, ale znów będzie ten czas w roku i wszystko musi być lepiej.


Mówiłeś, że jestem wszystkim, co masz.
Teraz mówisz, że masz dość wszystkiego, więc tak naprawdę masz dość mnie.
"Więc, co mówisz... poddajemy się i odchodzimy?
I tak jesteśmy przeceniani" **
Przez chwilę myślałam, że może w końcu zaczęło się układać, że coś zaczęło biec właściwym rytmem, ale widocznie znów się pomyliłam. Może jest we mnie coś, co wszystko psuje i nigdy nic nie będzie właściwe? Nie chcę być nieszczęśliwa całe życie. Wszyscy się mną męczą i nawet ja już opadam z sił. Gdybym tylko wiedziała, co jest zepsute...



* "Chciałbym stąd uciec" Pezet
** "Loose ends" Imogen Heap

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz