20110318

i'm such a mess

nastrój: deszczowy
słucham: "She says" Unwritten law


Napełniam sobie myśli obrazami przemocy i okrucieństwa, ale to wcale nie pomaga. Nie czuję się lepiej. Złe rzeczy nie tracą na znaczeniu. Smutek i strach nie tracą siły. Marzenia nie powrcają. Wiem już czego nie osiągnę i co straciłam. Teraz będzie już tylko coraz trudniej i coraz gorzej.
Tancerka. Czas pożegnania zbliża się nieuchronnie, ale nie jestem jeszcze gotowa. Nadal chcę więcej i więcej. Jeszcze tyle mogłabym z siebie dać. Mam tyle do pokazania, tyle do zrobienia, tyle jeszcze chcę się nauczyć.
Złe decyzje przychodzą naturalnie i nawet te małe wyrządzają ogromne szkody. Czarne dziury. Nie do naprawienia.




Ojcze, zgrzeszyłam i nadal to robię.
Matko, próbowałam otworzyć oczy, naprawdę próbowałam.
Przepraszam, że jestem w kawałkach, ale staram się jak mogę.
Gdzie idziesz? Gdzie byłaś?
Nie chcę żebyś się z nimi zadawała.

1 komentarz: