20120606

I was running inside my head

"Domination" T3RR0R 3RR0R


Wstałam o 10 oglądałam "Lucky star". O 12 wypełzłam z łóżka wypić kawę. Muszę zrobić obiad.
Przed blokiem parking prawie pusty. Wszyscy pojechali do pracy. Tylko nie my.
2 tygodnie wydają się być miesiącami. Nie po to tu jestem! Telefon nadal milczy.
Już nie chce mi się czekać.
Przypominam sobie poprzednie wakacje i jeszcze wcześniejsze. Przypominam sobie ważne dni, ale nie pamiętam ich dat. Dziwne. Przecież powinnam. Może nie były dostatecznie ważne. Może nie chodzi o pamiętanie dat a wydarzeń i tego, co się wtedy czuło.
Kurwa, znowu pada.




1 komentarz:

  1. uczucie zawsze jest kluczem, to chyba jeden z tych elementów naszej historii, który zapamiętujemy mimowolnie.
    I nie ważne czy ta chwila symbolizuje ból czy szczęście, zawsze jest najcenniejsza, bo nasza, prywatna, sekretna.

    Często oglądasz wschody słońca?

    Venea

    OdpowiedzUsuń