20110728

ota mam moje małe niebo, oto mam moje małe piekło

nastrój: niespokojna
słucham: "Pomiędzy niebem a piekłem" Hunter



Zawsze się denerwuję, gdy nie odpowiadasz. Może przeczytałam zbyt dużo książek, zbyt dużo oglądałam telewizji i za bardzo uwierzyłam w słowa budzące lęk, ale zawsze wyobrażam sobie najgorsze. Kiedy się do siebie nie odzywamy, nie mogę spać. A kiedy masz wyłączony telefon miotam się jak szatan.
Nie potrafię już sobie wyobrazić innego życia. Nie chcę myśleć o tym, jak żyłam wcześniej. Bez przerwy wyobrażam sobie przyszłość. Daleką i bliską. Odliczam dni do spotkania.
Co, jeśli nie mogłabym już tego znieść?
Jeśli nie miałabym siły podnieść się z podłogi?
Kolejny raz nie mogę powstrzymać łez.


Nienawidzę niepewności, a ostatnio tylu rzeczy nie jestem pewna.
Tłumaczę teksty piosenek, czekając na ciebie. To mnie dziwnie uspokaja.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz