20110223

stealing the life of mine

nastrój: śpiący
słucham: "Pozwól mi nie mówić nic" Małpa


Bądź mądra, powiedział. Na to już za późno, bo byłam kurewsko głupia.
"proszę, zrozum najpierw, że moje życie to chaos i pasmo zmartwień" *
Boję się i nie wiem, co robić. Zawiodłam siebie.
Nie ma już mnie.
Nie potrafię wybaczyć i nie potrafię zapomnieć.



Zbyt szybko chciałam cieszyć się wiosną. Powietrze jest tak ostre, że rani płuca i dłonie. Chleb nasiąka dżemem jak krwią. Jestem chorobą, niczym więcej. Ludzie, których powinnam kochać doprowadzają mnie do szału. Jednak dobrze jest wiedzieć, że jeszcze ktoś się o mnie troszczy, nawet, gdy ja sama tego nie robię.



* "Pozwól mi nie mówić nic" Małpa

3 komentarze:

  1. Bye bye baby
    Don't be long

    'ja, mnie, moje, jestem'. where are you? who are you?
    jest już za późnno. nie jest za późno

    I.

    OdpowiedzUsuń
  2. zawsze mówiłyśmy, że nie ma sensu starać się żeby było jak wtedy, bo pewnie nie było nic.
    obudziłam się i przypomniało mi się. nie wiem dlaczego i jak. nagle mnóstwo zdarzeń po prostu znów stało się częścią mnie. nie dlatego, że je wymusiłam, że wmówiłam coś sobie. tak było. 12,większość życia. naprawdę myślałyśmy wtedy, że jesteśmy szczęśliwe, naprawdę byłyśmy. i wiem, że to coś, na co warto czekać, coś, co warte jest wszystkiego. mogę zniszczyć chyba wszystko, ale nie to, nie teraz. więc wciąż jestem. też tego nie rozumiem. może się strasznie mylę. może wszystko i tak się skończy. jesteś chorobą. jestem chora. ojciec przeskakuje po kanałach i akurat podniosłam głowę, leci Hauru. zbiegi okoliczności są dziwne. może niedługo będzie znów ciepło. nie rezygnuj. nie rezygnuj.

    I.

    OdpowiedzUsuń
  3. tak rozpaczliwie bałam się, że znikniesz na zawsze, byłam sama, przekroczyłam zbyt straszne granice, nie wiedziałam co robić.
    mam mętlik w głowie.
    posiedź więc trochę sama na dnie.
    może gdy wrócisz do życia i ja wciąż nie będę martwa wszystko znów będzie wiosenne.
    I.

    OdpowiedzUsuń