20110204

baby girl you know I need you

nastrój: leniwy
słucham: "Bonus track" Słoń


Dzień zaczyna się późno, garścią dragów i gorącą kawą. Facebook, DarkPlanet, Blogspot, Photoblog, NaszaKlasa, Supernatural, Last.fm... Zero wiadomości. Nie dziwi mnie to. Jestem martwa dla tego świata już od dłuższego czasu.

 
Kto zagra w chowanego? Kto przyjdzie mnie znaleźć?
Ludzie zawsze szukają niewłaściwych rzeczy. To się nie zmieni. Bycie złym jest takie łatwe i przyjemne, tak destruktywne, że szybko mijasz punkt, w którym jeszcze możesz się cofnąć.
Zacznij żyć!


Chwilami tęsknię za latem. Czasem przypominam sobie te wszystkie momenty, które chciałabym powtórzyć, zatrzymać, upewnić się, że nie są tylko fantazją. Ciężko uwierzyć w upływ czasu. Zastanawiam się, czy warto tracić kontrolę. Czego szukam? Ciągle chcę więcej i więcej. Nigdy nie jest wystarczająco dobrze lub wystarczająco źle.
Czego szukasz?

3 komentarze:

  1. Masz specyficzne spojrzenie na rzeczywistość. Lubie czytać Twoje posty, mimo iż często moje poglądy się diametralnie różnią. Cóż, pozdrawiam zatem. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tak to jest najbardziej straszne :( Rejcz,czasem czuje,że jest gorzej niż na początku,gdy to wszystko się skończyło.Czuję,że chcę .. chcę wrócić do tamtych wakacji :(

    OdpowiedzUsuń
  3. chcesz..ale nie pokazujesz..myslalam,ze w sobote ogarniemy,albo chociaz wczoraj,zawiodlas mnie na calej mecie...nie potrafiłam na koncercie sie n acb gniewac,a ty potraktowalas mnie jak szmate..
    swoja droga..mi tez tego brakuje i wiem,ze moglybysmy wiel ezrobic.

    OdpowiedzUsuń