20100918

the world's telling us we're doomed

Zawiązuję gorset tak mocno, że prawie nie mogę oddychać.
To nic, bo to i tak jest piękne.
Czasem myślę, że celowo dokonuję takich wyborów, by potem móc cierpieć i upajać się tym.
Nie, to nie tak.
Ja po prostu lubię być na dnie. Nie muszę o niczym myśleć, nie muszę być odpowiedzialna, nikt niczego ode mnie nie oczekuje. Może to nie jest właściwe, ale tak dobrze jest być złym.


Więcej nocy, mniej dni.
Wiem, czego chcę, ale nie wiem, co robić.


Powiedz mi coś, bo nie wiem co się dzieje.


Mówią nam, że jeśli się modlimy, to kiedy umrzemy,
pójdziemy do lepszego miejca.
Cóż, nie chcę robić rzeczy, które powinnam
Bo tak dobrze jest być złym.

 

2 komentarze:

  1. Czy ja wiem czy bycie na dnie jest takie dobre. W sumie co rozumiesz przez dno?

    Fajnie zgrane kolory czerń biel i ta czerwień...

    OdpowiedzUsuń
  2. dziekuje:)
    dlaczego lubisz być złą? zaciekawiło mnie to..

    OdpowiedzUsuń