20100905

Imma hurt you real good baby

Jestem suką, ale nie ma w tym nic złego.
Wszyscy mi mówili, bym myślała o innych, ale dopiero kiedy przestałam, zobaczyłam jak mi to szkodziło.
Próbowałam byś słodka i śliczna, próbowałam wszystkich zadowolić. To, co czułam było dalekie szczęściu, dalekie radości. Nie jest idealnie i nigdy nie będzie, ale przynajmniej mogę spokojnie przespać noc. Już nie chcę płakać. "Nigdy nie zmienię świata dla ciebie. Nigdy nie zmienię siebie dla ciebie."
Bajki kłamią. Nie chcę być królewną, nie chcę być świętą.

"Bo marzenia się nie spełniają, sny zawsze kończą, wspomnienia wracają, kawa uzależnia, papierosy zabijają, czekolada tuczy, a naiwność bierze górę nad podświadomością."
Jedyne, co mogę zrobić, by nie czuć się podle, to nie przywiązywać się, nic nie obiecywać, nic nie planować, na nic nie liczyć, nie mieć nadziei ani oczekiwań.
Nigdy nie uda nam się naprawić tego wszystkiego, więc po co się poświęcać?






Weź ból
Weź przyjemność
Jestem mistrzem obu

1 komentarz:

  1. Masz bardzo fajny blog , ale taki smutny , szary . Jakby codziennie na twoim bloku padał deszcz . To co czujesz pięknie dobierasz w słowa . Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń