20120921

but it still goes, the circus goes without any regrets to what we feel

"Dark Woods Circus" Vocaloid


Zasmuca mnie obraz świata. Piosenka, która ściska mi serce ma prawdziwe tło i to ściska mi serce jeszcze bardziej. Świadomość, że istnieją ludzie tak podli i bezduszni, sprawia, że nie mogę spać, a obraz staje się mglisty i mokry. Ludzie, którzy nie mają duszy...

Wydawało mi się, że coś mnie zmieniło, że kiedyś byłam inna, ale teraz myślę, że byłam taka od bardzo dawna. Kiedyś, w wiadomościach, usłyszałam o ulicznym morderstwie i to chyba był pierwszy kontakt z prawdziwym złem. Pamiętam, że nie mogłam spać tamtej nocy i, mimo woli, wyobrażałam sobie ból i strach, powolną śmierć, pozbawioną godności.



Czasem tak ciężko o tym myśleć, wiedząc, że jest to prawdą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz