20120526

when she dreams

nastrój: pomieszany
słucham: "Infect" Angelspit

2 godziny do wyjazdu. Jeszcze śpisz. Kota łazi w otwartej walizce. Tak ciężko mi się spakować.
Znów będziemy 807 mil, 14 godzin od siebie.
Czuje się naprawdę źle zostawiając was tutaj. Ciebie.



Patrzę na reklamy filmów. Pytasz, czy mam jakiś ciekawy. Chciałabym go z tobą obejrzeć, ale nie zobaczymy nic razem przez najbliższe miesiące.
Znów siedzę długo w nocy i mam wrażenie, że czekam aż wrócisz z nocki.
Mówisz, że kota tęskni, i że ty też.
Naprawdę mi ciebie brakuje, ale czuję się jakbym robiła niepotrzebną dramę. To tylko trzy miesiące i aż. Sama już nie wiem. Tak bardzo przyzwyczaiłam się do tego, co miałam, że nie mogę znieść kilku dni bez ciebie, wystarczyłaby mi sama świadomość twojej obecności.
Przesadzam?
To tylko trochę czasu osobno. Przecież nic się nie stanie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz