20120314

Der Zweifel und die Angst werden im Feuer untergehn

nastrój:...
słucham: "Reich mir die Hand" Blutengel


Kota zmienia futro. Idzie wiosna. Znowu maluję i znowu mi się to podoba.
Czekam na tą wiosenną euforię. Może nasz świat powinien spłonąć w pierwszych ciepłych promieniach.
Chciałabym obudzić się jako inna osoba. Chyba chciałabym być lepsza i lepiej dawać sobie radę.
Kiedyś myślałam, że o tej porze życia wszystko będzie już proste, że będzie zupełnie inaczej niż jest. Tak bardzo byłam pewna, że nie będę się niczego bała.
Chciałabym napisać coś więcej, ale nie wiem jak. Chciałabym pozbyć się wszystkiego co gnije we mnie. Nie chcę już myśleć o tym, co zrobiłam źle i nie chcę pamiętać tego, co kazało mi płakać całymi nocami, nie chcę tamtych nocy i dni i tygodni. Chciałabym umieć żyć z wami i rozmawiać i wiedzieć i mówić wam o sobie. A zamiast tego znów mam krew pod paznokciami.
Wszystko jest czasem takie nieważne.




Czytam, że u ciebie nie jest dobrze i nie wiem, co ci powiedzieć, by nie pękło ci serce.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz