20150818

Mordred samotny.

Słucham jak z nią rozmawiasz.
I tak, jestem zazdrosna. Nie o ciebie, ani nie o nią.
Jestem zazdrosna, bo może to jednak prawda, że nigdy ci się nie podobałam, a zmieniłam dla ciebie całe moje życie. I to jest przykre i gorzkie.
Słyszę to. Naprawdę obchodzi cię, co ma do powiedzenia.
Słyszę to i zwijam się ze złości. Jak mogłam choć przez chwilę myśleć, że ze mną było podobnie?
Nie było. Nie jest. Nie będzie.
Może naprawdę się zmieniłeś i może teraz będzie inaczej, ale dla nas jest za późno. Dla mnie już zawsze będziesz złym człowiekiem i nic nie zamaże tego obrazu. Nie potrafię z tobą rozmawiać i nie potrafię ci ufać. A jednak chce mi się płakać, bo ja też zasługuję na taką uwagę. Jestem ciekawa, inteligentna mam dużo do powiedzenia, mogę rozmawiać na każdy temat, lubię nowe doświadczenia, mam wiele zainteresowań. Dlaczego nie chciałeś tego widzieć?
Parafrazując mistrza: chyba została mi tylko nienawiść, jaką do was czuję. Bo macie siebie, a ja nikogo. Nikogusieńko.
Pozostał tylko jałowy smak samej siebie.

1 komentarz:

  1. Wiesz może nie jestem idealny nigdy nie byłem i nie będę. Zawsze robiłem głupie rzeczy i wszystkich żałuje. Wszystkie złe rzeczy jakie zrobiłem prześladują mnie po nocach. To jak rozmawiam z innymi ludźmi nie znaczy ze nie może być takie samo dla ciebie a nawet leprze. Naprawdę mi zależy może nie wcześniej, ale teraz kiedy zacząłem rozumieć co straciłem. Codziennie budząc się myślę jak to naprawić. Wiesz chyba dorosłem ale obawiam się że zbyt późno. Widzę jak z dnia na dzień coraz bardziej się odemnie oddalasz, jak cały czas szukasz kogoś lepszego boje się że w końcu znajdziesz i wtedy już nie będziesz chciała mnie nigdy zobaczyć. Jestem pewien że to co do ciebie czuje nie jest tylko wieloletnim przywiązaniem. Chciałbym ciebie czymś zaskoczyć chciałbym żebyś poczuła się trochę lepiej i przestała uważać mnie za swojego wroga. Nie chce ciebie już namawiać żebyś do mnie wróciła bo ty wiesz najlepiej co chcesz zrobić. Proszę powiedz mi tylko o tym co planujesz ponieważ nie jestem zbyt silny i to będzie dla mnie bardzo ciężkie. Proszę bądź ze mną szczera. Wiem że tyle razy to powtarzałem ale Przepraszam Ciebie za Wszystko.

    OdpowiedzUsuń